Bilder

Som utlovat, lite bilder från idag för att bryta upp mot all text! Jag vet att jag är dålig på att lägga in bilder... men jag gillar inte att använda bilder jag inte tagit själv och ofta är mina inlägg såpass allmänna att jag inte direkt har något bild som passar...
 
Det blev en två timmars runda så hundarna fick gott om tid att springa och busa. Dunder tog såklart chansen att skita ned sig riktigt rejälv! Väl hemma lagade vi middag, det blev chili con carne med ris och sallad och brylépudding till efterrätt, första gången jag ätit det faktiskt. Jag åt mycket men är hungrig igen nu, så jag tror det får bli en sista smörgås för kvällen också, sen får det vara bra för idag. Men det var skönt att komma ut och röra på sig!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0