Geocaching

Igår blev det 10 timmars geocaching, pust! Ganska stel efter att ha gått, klättrat, hävt mig, krupit och icke att förglömma, ramlat i en mosse och blivit dyngsur upp till ljumskarna...

Har haft en liten platå det sista, gick från 77.9 till 78.8 och sen vägrade vågen att röra på sig. Idag stod den på 77.9 igen så jag hoppas att det har vänt nu!

Just nu väntar jag på att telefonen ska laddas färdigt, sen tänkte jag dra ut med Dunder i det fina vädret. Vill sätta mig vid någon sjö, tänkte gå en bit längre för att förhoppningsvis hitta en plats där man kan vara ifred och njuta, äta matsäck, virka och kanske lyssna lite på radio. Vet ett par småsjöar som borde funka, får bara hoppas det inte är en massa fiskare ute i skogarna! Har packat massor med mat utifall att - en ostmacka, en skinkmacka, jordgubbar, vindruvor och två små äppelmuffins. Vet att jag inte kommer äta allt, men det känns så torftigt att komma med bara typ en torr ostmacka. Får väl ta med mig det som blir över hem igen helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0