Regn och slask...

Ja, idag är vädret då inte särskilt roligt! Men jag ska försöka ta mig ut på en liten löparrunda ändå, vi får väl se när jag kommer hem...

Idag såg jag i alla fall att extravikten från midsommar är borta. Svårt ibland att säga om det man ser på vågen verkligen är ens 'sanna' vikt eller om det är tillfälligt för att man ätit mycket eller så... Jag vet att jag nog väger mig för ofta men jag tycker det är, tja, intressant. Och jag tror ändå jag kan hålla det på en hälsosam nivå... Det är inte så att jag får panik om vågen går upp, jag vet att det finns olika faktorer som påverkar.

Idag stod vågen i alla fall på 78.4 vilket känns väldigt positivt - det lägsta hittills har nämligen varit 78.3 kg. Min officiella vägdag är fredagar, ska bli spännande att se vad det står då...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0