Magen

Magen är den kroppsdel som klamrat sig kvar mest sen operationen. Men faktiskt, det senaste tycker jag faktiskt att den minskat. Okej, det är klart att den redan har minskat egentligen - men nu känner jag det själv! Den hänger visserligen ut och så fortfarande men den känns inte alls lika påfrestande och framträdande längre. Det är en skön känsla!

75.4 kg stod vågen på idag. Det går definitivt långsammare nu mot slutspurten men med tanke på att jag inte varit jättenoga med maten och inte tränar mer än mina dagliga geocacharrundor får jag ändå vara mer än nöjd. Knappt 7 kilo kvar till målet jag satte upp för snart ett år sen, det är ju häftigt egentligen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0