Dagens outfit

Nu när man kan handla 'vanliga' kläder i 'vanliga' affärer har det blivit avgjort roligare att shoppa kläder. Jag kan själv tycka att det är kul att titta i andra GBP-bloggar när folk lägger upp 'dagens outfit' och visar hur fina de är och hur snygga de äntligen kan känna sig. Själv har jag ingen spegel som är stor nog att ta sådana bilder på mig själv, men härom dagen på jobbet kom jag på att vi har ju en i hallen... Passade på att ta en bild! Väldigt snabbt och ur konstig vinkel, men det är alltid något!

Bilden visar en salig blandning när det gäller storlek... Kjolen tycker jag är fin, fast den är för stor nu och rumpan ser stor ut i den. Jag tror att den är typ storlek 46? Den grå tröjan är storlek L, likaså mina leggings, medan t-shirten är 40/42. En blandning av kläder inköpta vid olika tillfällen med andra ord! Får väl också ursäkta med att detta är efter att ha jobbat hela dagen, så jag ser lite mer sliten ut än på morgonen...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0