Semester!

Den sista veckan har det varit en hel slarv på alla fronter för min del. Tror det berott mycket på trötthet och stress - idag börjar min semester och jag ska NJUTA! Medan jag skriver detta sitter jag utanför ett kafè i Lillhagsparken. Har gett mig ut på en geocacharrunda för att röra på fläsket. Åkte strax innan 8 och i min iver glömde jag att äta frukost, fick bara med mig vatten och torkade aprikoser. Nu, strax efter 13, gick jag äntligen förbi en Tempo så det blev dags att köpa något att äta. Urvalet var inte så mycket att hurra åt, det blev en grov fralla ('naturell' så inget margarin eller påläggk) och en sådan där översöt yoghurt med 'müsli' som mer känns som kaksmulor. Jag måste bli bättre på att lagra nyttiga mellanmål att ta med på mina utflykter för maten blir ofta lidande såhär, tyvärr.

Nåja. Jag har alltså promenerat i runda slängor fyra timmar hittills och mer ska det bli. Gör förhoppningsvis alltid något för flåset i alla fall!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0