Mer bilder!

Under semestern tog morsan lite bilder på mig och hunden tillsammans. Jag har inte haft tid att lägga in några av dem här förrän nu, men tänkte att det kunde vara kul att göra en liten bildjämförelse med min hund som gemensamt tema...
 
Här är vi 2011. Jag har använt den här bilden i bloggen innan, men jag har inte så många bilder på mig när jag var som störst. Man ville inte gärna hamna framför kameran då...
 
Och så de senaste bilderna, tagna nu sommaren 2013! Lite skillnad, eller...?
 
 
Mest Dunder som är sig lik, tror jag! 8 kg till så har jag nått det slutmål jag satte upp innan operationen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0