Snart helg...

Jodå, det blev en joggingrunda trots allt. I ihållande regn, men vi bor ju i Sverige så det är nog bara att vänja sig!

På ett forum jag är med i har man just nu diskussionstråden 'Vad finns i ditt kylskåp?'. Det ska jag svara på ikväll när jag är hemma och kan kolla i lugn och ro. Förresten tänkte jag ändå handla efter jobbet så blir nog ett bra tillfälle för en sådan undersökning då - annars är där ganska tomt just nu! Jag vill gärna ha ett sådant där kylskåp fyllt med frukt och grönt, men det har känts lite dumt när jag så ofta fått slänga så mycket - oftast har jag inte hunnit äta upp allt innan det blivit dåligt. Nu är jag dock kaninägare (igen!) vilket underlättar, för då kan jag i alla fall ge henne rester med gott samvete!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0