Magsjuk

Usch! Är just nu hemma från jobbet på grund av magsjuka. Inte kul. Fast Dunder är nog nöjd med att ha matte hemma...

Igår låg jag mest nedbäddad, men idag försöker jag vara uppe och igång så gott det går. Har rensat lite i garderoben i hallen och lagt undan lite vinterytterkläder till andrahand. Känns kul och lite tomt... Har nu egentligen bara två jackor som sitter bra - en fleecejacka och en tunnare vinterjacka. Har lagt undan en riktigt tjock vinterjacka att försöka ge till någon familjemedlem eller släkting (den var dyr och är knappt använd!). Provade den för skojs skull och den satt som en vuxens jacka på ett barn - komiskt stor! Storlek 54 är det, tänk att på min nya jacka är det 42-44 (och då sitter den inte tajt, snarare tvärtom). Det är ju 10 storlekars skillnad, ja egentligen lite mer...

Hörde förresten om en rolig app som heter Zombies Run. Det ska vara en app som liksom kombinerar spelande med fysisk aktivitet - du springer på riktigt och hör zombiesarna närma sig i hörlurarna osv... Så fort jag är frisk vill jag prova den!

Men usch, nu blir det att gå och lägga sig igen, magen värker urk...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0