Jodå, jag lever!

Som titeln säger, jag lever allt men har varit kass på att uppdatera! Just nu ligger allt med träning och så lite på is. Jag ska försöka komma igång igen i september. Anledningen är att jag deltar i ett geocachingprojekt att försöka ta en geocache om dagen. Då hinner jag inte träna, men jag rör i alla fall på mig. För att nå dagens cache jag jag bland annat klättra i en brant skogsbacke...

Ska också promenixa med en kompis idag, kommer kanske bilder sen.

Började jobba denna vecka och nu blir det skärpning med maten - det har blivit en del skräpmat under sommaren då jag rest en del och så. Jag märker också att jag kan äta allt mer och blir hungrigare snabbare, så de sista 8 kg jag har kvar att gå ner blir nog de mest utmanande - men jag ska fortsätta kämpa! Det är på sätt och viss enklare nu när man har fasta rutiner och så på ett annat sätt än när man är hemma och ledig. Nya dag, nya tag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0