Bildjämförelse

Tänkte att det kunde vara dags för en bildjämförelse...
Bilden till vänster är tagen för ungefär ett och ett halvt år sen. Jag tyckte om den, dels för att den tekniskt är rätt bra (ljus osv - syns bättre i fullversionen dock eftersom denna är hårt beskuren) och dels tyckte jag att jag så att säga inte så lika tjock ut här som på en del andra bilder...
Bilden till höger är tagen för ett par veckor sen. Visst har jag väldigt långt att gå fortfarande, man ser varenda valk under tröjan... men det går åt rätt håll! Viktskillnande mellan dessa två bilder är ungefär 25 kg.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0