Gott nytt år!

Gott nytt år!
 

2012 var året då mycket hände med mig som person. Jag tog tag i mycket i mitt liv och gjorde flera förändringar. De två största är att jag äntligen tog körkort (och sedermera skaffade bil), och förstås min operation.
 
År 2013 hoppas jag blir ett år där jag bygger på dessa förändringar och fortsätter utvecklas åt rätt håll.
Det jag allra mest ser fram emot är att vi ska försöka göra om en gammal stuga hos mina föräldrar, så den går att bo i. Jag trivs så mycket bättre på landet än i förorten och nu när jag har bil och körkort är det möjligt för mig att bo där och kunna ta mig till jobbet utan problem ändå. Men det är mycket jobb först - stugan ska isoleras och hela insidan (tak, väggar, golv) behöver göras om. Längre fram i tiden - säkert inte nästa år, men kanske året därpå - vill jag försöka få till en liten inhägnad trädgårdsbit. Någon gång ska jag också bygga en rejäl voljär till fåglarna. En balkong hade också suttit fint, men då pratar vi nog om flera år... I vilket fall ser jag fram emot detta, jag tror 2013 blir ett bra år!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0