Mot juletider

Slarv, slarv, slarv. Det har det varit senaste dagarna! Både med uppdateringar här och livet i stort - framförallt maten. Liseberg och träff med arbetskamraterna bådar liksom inte gott för att äta ordentligt (läs: nyttigt)... Idag blir det nya tag! Har fått rensa ut en del gammalt ur kylskåpet och ser fram emot att snart kunna fylla det igen med riktig mat. Idag får jag tillbaka bilen från lagning så då blir det enklare att handla hem det man behöver. Hoppas också böckerna jag beställt kommer snart. Den ena var visst slut i lagret så det blir bara guiden, men men.

Igår släpade jag för övrigt hem en ny mikro. Skulle värma lite pommes frites i en behållare jag trodde var microsäker. Det var den inte... Tror det kommer ta ett tag att få bort all röklukt... Lite surt att lägga pengar på det såhär i juletider när kassan är liten ändå, men den micro jag hade var uråldrig och sliten... Och tur i oturen var att de just nu hade rea så jag sparade 200 kr. Så det känns okej ändå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0