Vinter

Ja, nu är vintern här på allvar... Snö och allt. Mysigt och julstämning i all ära, men jag är så frusen av mig numera...

Det mesta flyter väl på bra, men de senaste dagarna har jag haft problem med magont och illamående efter lunch och middag. Vet inte om jag ätit för mycket eller för fort (eller både och, kanske?). Idag ska jag försöka ta det väldigt försiktigt med maten. Man blir ju lite nojig och börjar tänka på tarmvred och spruckna ärr och jag vet inte vad...

Idag ska jag åka in till stan och försöka handla julklappar. Var sugen på att åka igår, men vet hur mycket folk det brukar vara såhär års, speciellt på helgen... En måndag passar nog bättre! Och det är väl lika bra att använda sista sjukskrivningsdagarna till något vettigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0