Dag 6

Nu värker det knappt i nacken/axlarna längre - underbart!!! Lite öm, men det går inte att jämföra på långa vägar med hur det varit tidigare. För första gången värker det mer i ärren, men den värken är jag så van vid att det inte stör mig så mycket. Lite illamående är jag också fortfarande, men det känns också bättre nu när jag ätit lite och varit på toa. Toa, ja... Idag har jag bajsat, för första gången på en vecka! Och det var fasiken ett äventyr i sig självt... Tror jag får inhandla ett parti katrinplommonjuice!

Sitter just nu och samlar lite energi, sen ska jag ta ut hunden på en liten promenad. Typiskt nog både regnar och blåser det, men det är ju november så man kan inte direkt förvänta sig annat. Ska bli skönt att röra lite på sig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0