Fjärde dagen

Hm, lite deja vu här...

Fjärde dagen avklarad. Idag har det varit riktigt jobbigt. Jag har varit väldigt hungrig hela dagen plus huvudvärk och trötthet på det. Saknar mat. Speciellt kryddig mat, att få känna riktiga smaker istället för dessa mjölkiga fejkade shake-smaker...

Men runt dag 4-5 brukar ju vara värst, så jag hoppas det vänder snart. Imorgon har jag i alla fall något roligt att se fram emot, ett stort geocachingevent som jag väntat på i månader. Tyvärr förutspås regn hela dagen (vi är utomhus, 12 till 24...) men man får göra det bästa av situationen... Och packa stövlar, poncho och paraply. Nu ska jag gå och packa allt jag behöver...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0