Mardröm!

Usch, måste bara få skriva ett litet inlägg även om det inte handlar om vikt och hälsa... Vaknade nyss av en riktig mardröm. Jag hade åkt spårvagn med hunden, på väg hem, när det varit fullproppat med folk och förutom hunden hade jag ryggsäck och av någon anledning en soppåse. När jag skulle gå av glömde jag hunden på vagnen och efter några minuter kom jag på det... Då hade vagnen så klart redan åkt vidare... Jag fick fullständig panik, skrek och grät och försökte ringa polisen men kom inte fram, var jätterädd att någon skulle stjäla honom osv... Sen vaknade jag och då han så nöjt och sov på rygg bredvid mig, med alla tassarna i vädret.
 
Ni som har hund vet nog hur otroligt mycket de kan betyda för oss, och Dunder är verkligen mitt allt. Han kan vara jättejobbig ibland och visst blir jag arg eller trött på honom, men han är verkligen mitt "håriga barn". Ett fantastiskt stöd, han tvingar mig att promenera varje dag, han är också världens bästa sällskap när man t.ex. är sjuk. Jag är glad att jag kommer han honom hos mig när jag är sjukskriven efter operationen, eftersom vänner och familj jobbar tror jag det kan bli väldigt ensamt, men då kommer jag i alla fall ha min Dundralappp.
 
Är jättedålig på att lägga upp bilder här fast jag egentligen tycker mycket om både att fotografera och att teckna... Här kommer en bild på Dunder i alla fall!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0