Mysljus

Precis som många andra gillar jag doftljus generellt... och i mitt fall är jag speciellt förtjust i de från Lagerhaus. Många av dem är i form av söta små burkar med roliga bilder och/eller texter på. Favoriten just nu heter Cupcake Scented Candle. Det är ett bra exempel på en sådan där liten gullig burk och det luktar underbart. Som nybakade cupcakes! Det har varit en liten tröst under dessa veckor när man inte fått äta, bättre än inget att få lukta lite i alla fall (även om det i vissa fall kan vara ännu värre! Fast när man vet att det är ett ljus och inte ett nybakat bröd eller restaurangdoft eller vad det nu kan vara, så känns det inte lika farligt).
 
Jag är ingen vintermänniska, men det är mysigt i alla fall att få ta fram ljus och tända lampor och kura ihop sig på kvällarna. Speceillt om man varit ute på en långpromenad med hunden i höstrusket innan och kan gosa ner sig med gott samvete.
 
Nystädat vardagsrum i lördags (ja ja, jag vet... alldeles tidigt för julstjärnan... men vadå, den är fin och jag hade tråkigt så fick för mig att hänga upp den...)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0