Ont ont ont

Usch, har så fruktansvärt ont i axlarna, speciellt i den högra. För en stund sen bröt jag ihop totalt och satt och storgrinade medan jag fick värmedyna och en ny spruta i armen för att försöka fixa det. Att ligga ner eller ens luta axlarna mot något är inte att tänka på så jag sitter på sängkanten och försöker vila. Jag hoppas verkligen det ska släppa snart - ömheten i magen går inte att jämföra med den pulserande smärtan i axeln. Bland det värsta jag varit med om på länge.. Läkaren sa att det inte är vanligt att man får så ont som jag fick - typiskt att jag skulle åka på det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0