Pust!

Oj vilken dag! Igår blev det geocaching for hela slanten. Först föredrag, försäljningar m.m. på dagen och sen fem timmars fumlande i skogen i beckmörker på jakt efter koordinater och burkar... Konstig hobby egentligen... men så otroligt kul!

Nöjd med att jag orkade trava med laget hela kvällen. Det var ändå i fem timmar vi höll på, i god fart i ganska eländig terräng (inte att förglömma - i mörker och efter att det regnat hela dagen dvs var rejält blött och lerigt!). Speciellt som jag bara fått i mig ungefär 400 kalorier på hela dagen.
 
Tre cacher blev det, låter inte så mycket men då får man komma ihåg att det var ett antal delsteg för varje, så det tog sin lilla tid att få fatt på en... Många var kluriga, det är jättekul att se all denna kreativitet och kunskap som finns bland alla landets geocachare. Och så klart roligt att få prata och umgås med andra med samma intresse.
 
Önskar verkligen jag fick äta. Vid 23-tiden återsamlade vi och laget åt lite välförtjänt kvällsmat efter kvällens eskapader. Jag satt där med det sista av min shake, suck. Piroger, korv och sallad som de andra hade såg oerhört mycket mer inbjudande ut!

Nu dagen efter är jag stel och trött och har nog lite träningsvärk - men det var det VÄRT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0