Röj & stök

Bara några dagar kvar nu... Idag, imorgon, måndag och tisdag... sen är det dags! Skönt att se Nutrilett-påsarna bli allt färre. Fast jag ser nu att jag visst köpte lite för många. Men det gör inget, man ska ju gärna fortsätta lite halvdant med dem direkt efter operationen för att få i sig tillräckligt med näring och så, så de kommer nog till användning ändå.
 
Nästan varje helg har jag varit iväg och gjort något - shoppat, geocachat eller liknande. Bara för att hålla igång och aktivera mig och ha något att göra, istället för att bara sitta hemma och rulla tummarna och känna mig hungrig. Idag är jag dock inte alls på sådant humör utan det blir en riktig hemmadag - jag hoppar mellan att fixa med datorn och att städa i lägenheten, röja och fixa. Fel årstid, jag vet, men ett par växter har omplanterats eller fått byta kruka, t.ex. Har tvättat så jag inte ska ha allt för mycket smutstvätt när jag kommer hem och ska nog försöka gå igenom skåpen också...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0