Sista shaken!

Hoppla vad jag skriver idag! Men det händer mycket nu, mycket som ska fixas och göras iordning och allt...
 
Nu, om bara några minuter, är det äntligen dags för den sista shaken!
Rätt otroligt att tre veckor kan gå så långsamt, och ändå så fort!
Jag har varit väldigt noga med att ta mina fem nutrilett-shaker om dagen, på samma tid varje dag om inte t.ex. jobbet kommit i vägen och jag varit tvungen att skjuta på dem. Jag har tagit alla jag ska utom en enda, faktiskt glömde jag totalt bort att ta sista kvällsdrickan häromdagen. Men annars har jag druckit alla jag ska och mer eller mindre på rätt tider varje dag. Lite komiskt nog hade jag räknat ut helt perfekt hur många som skulle gå åt - med precis en förpacknings felmarginal. Det är helt mitt eget fel - jag orkade inte räkna ut på pricken hur många jag hade kvar när jag när jag fick beställa en ny laddning efter att operationen flyttades, och jag visste att jag skulle ha lite för många kvar, men resonerade att det var bättre att ha lite för många än för få. Dessutom ska man ju gärna blanda i lite LCD första dagarna i sina soppor och annat för att säkert få i sig all näring man behöver. Och det kan finnas tillfällen på jobbet och annat när det kan vara bra att ha en shake i förrådet, utifall att, vi har ibland möten på jobbiga tider och liknande. Men jag tycker inte de tillfällena riktigt räknas - jag väljer ändå att se det så, att NU tar jag min sista shake, nu är äntligen denna jobbiga period ÖVER!
 
Sista shaken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0