Vardagslyx

Vet ni, idag har det faktiskt känts bättre... Varit piggare och även om hungern hela tiden finns där så är den inte lika ständigt påträngande som den varit större delen av veckan. Hoppas morgondagen blir lika bra... Eller helst ännu bättre!

Idag kände jag för lite vardagslyx. I vanliga fall hade det kanske inneburit någon extra god mat, men det går ju inte nu. Istället blev det bubbelbad med mina mysiga Spa Lights samt lite 'TV' - ställde laptopen på toaletten och tittade på ett gammalt avsnitt av ett av mina favoritprogram, Sveriges fulaste hem med Simon och Tomas. Det är mysigt att ligga där i det avslappnade spa-ljuset och titta på något man tycker om. Jag hade faktiskt något att tugga på där i badet. Eller nja, sörpla på snarare. Dagens sista måltid blev en chokladshake som stått i frysen för att bli lite sorbetaktig. I Nutrilettinstruktionerna står det att den ska stå i frysen i 30 min men det tycker jag inte räcker alls - denna hade stått i 2 timmar och det var ändå gränsfall. Men faktiskt smakar den ganska mycket godare när man gör så!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0