Dunder

Dunder
 
Jag kommer säkert att skriva en del om Dunder, så det är väl lika bra att jag introducerar honom!
Dunder är min mycket, mycket älskade hund. Han är en engelsk springer spaniel i sina bästa år som är full med bus och energi. Och kärlek. En riktig mattegris som gör vad som helst för en godis. Mycket av mitt liv kretsar kring honom och han är den bästa kompis man kan ha. Vi går promenader tillsammans och han följer med mig och geocachar ibland. Han vill alltid vara i närheten och gör alltid sitt bästa i alla situationer. Bättre kompis får man leta efter!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0