En vecka

Tänk, att idag har det gått precis en vecka!
Vågen hoppar lite fram och tillbaka beroende på vilken tidpunkt jag ställer mig på den, men jag har gått ner åtminstone 3 kg den senaste veckan. Kanske lite mer. Målet för dessa tre veckor var ju 5 kg, så jag är mer än halvvägs där fast jag har två tredjedelar av den flytande dieten kvar, så det känns bra.

Jag är ganska van vid att dricka dessa osmakliga shaker nu. Fast lunchen på jobbet är fortfarande jobbig, när man sitter vid ett bord fyllt med mat. Men hemma går det ganska bra - jag försöker sysselsätta mig. Det har blivit mycket virkande...


Kommentarer
Carolina

Grattis! Läser varje dag och tycker du är så stark som pallar leva på såna där shakes! Har aldrig smakat och förutsatte att de iaf skulle smaka hyffsat.... Bra jobbat so far iaf, nu borde det flyta (...) på lite lättare!

2012-10-16 @ 20:45:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0