Första viktkollarna

Samma kväll som jag började pulverdieten ställde jag mig på vågen, avklädd, och vägde mig för att få en startpunkt. Kvällen därefter gjorde jag samma sak, trodde inte man skulle se någon skillnad direkt men var ett halvkilo lättare efter ett dygn

Gick och lade mig och sov, nu på morgonen gick jag upp och bara för skojs skull ställde jag mig på vågen igen - hade gått ner ännu mer?! Kan man verkligen gå ner 1.2 kg under en natt? Det låter underligt. Jag gissar att jag antingen har en kass våg eller tappat väldigt mycket vätska (fast jag försökte verkligen dricka massor igår kväll, men jag misstänker att jag fortfarande dricker för lite). Det går åt rätt håll i alla fall...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0