Kläder

Idag jobbade jag tidiga passet på jobbet och var hemma runt 14. Eftermiddagen var avsatt till tvätt - har varit bortskämd med egen tvättmaskin senaste året men den är trasig just nu, så nu är det dags att slava i tvättstugan igen!

I samband med stortvättandet rensade och sorterade jag även i garderoben. Finns en del kläder jag undrar om jag kommer använda igen, men ändå inte kan med att göra mig av med, så de får hänga med ett tag till...

Jag har även beställt nya underkläder och strumpor på nätet idag. Det blev även ett par leggings och, som lite motivation, två fina (och ändå billiga!) tröjor som jag beställde i en storlek mindre än vanligt...

Jag fick också en SMS-avisering idag - mitt pulverpaket är redo för uthämtning! Ska hämta ut det imorgon efter jobbet. Spännande...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0