Pust!

Vad är vi uppe i nu... dag 11? Det flyter (hah) på rätt bra just nu faktiskt.
Igår ringde operationssamordnaren mig, men jag svarade inte då jag inte har täckning på jobbet. Konstigt nog kom det inte fram att jag hade ett röstmeddelande väntandes förrän på kvällen och då var det för sent att svara (jag försökte, men hon är tillbaka på måndag enligt telefonsvararen). Så klart man undrar vad det gäller! Bäst av allt skulle vara att få en tidigare operationstid så klart men risken är väl att de hittat någon annan eftersom jag inte svarade, suck! Ska ringa direkt när de öppnar på måndag morgon.
 
Idag hade jag nog tänkt stanna inne och slöa framför TV:n, men så släpptes 15 geocacher i närheten av där jag bor så då var det förstås bara att dra iväg med Dunder. En lyckades jag bli den första av alla att hitta (en prestigegrej inom geocacharkretsar...), sen blev vi fler och fler som slog oss ihop och till slut var det ett helt gäng som hittade finalen tillsammans där det bjöds på fika - önskar jag kunde smaka men det går ju inte, hade inte ens vatten med mig, korkat nog...
 
Jag tyckte i alla fall att det var väldigt kul att träffa fler geocachare, Dunder trivdes väldigt bra också, han älskar folk.
Efter finalen gick jag och två killar vidare, då vi gick lite i fel ordning och inte hittat alla. Vi hittade 3-4 stycken tillsammans, sen var det dags att bryta igen då de var klara medan jag hade några kvar.
Slutresultatet blev att jag hittade 14 av 15 - riktigt surt att ha missat en! Men den hade hög svårighetsgrad så det är väl okej, jag får leta igen längre fram istället. Resten är klara i alla fall och mycket motion fick vi idag - 5 timmar ute i regnet, nu är både jag och jycken rejält skitiga så det blir ett bad och sen kan jag i alla fall sitta framför TVn med gott samvete i alla fall...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0