Vi kör!

Jag tror bestämt att vi börjar med pulverdieten idag, direkt pang på som kirurgen ändå tyckte jag kunde göra. Jag har dock kvar köttfärssås från igår, som känns synd att slänga. Så kanske att jag äter en sista middag idag, men pulver resten av måltiderna, och kör 100 % pulver från och med imorgon. Jag har inte bestämt mig ännu, vi får se hur jag känner i eftermiddag när jag kommer hem från jobbet... Till frukost, lunch och mellanmål på jobbet blir det definitivt pulver i alla fall! Tar med mig en förpackning blåbär, samt ett paket med te att ha när jag är sugen på att få någon annan smak i munnen i alla fall.

Nu kör vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0