Uppdatering (äntligen!)

Oops, tappade helt att uppdatera. Kom i en svacka igen där det kändes som inget hände och då tappar man lätt motivationen. Men nu känns det som om det händer grejer idag. Denna morgon stod vågen på 85.3 kg, men jag tror det kommer gå ner lite till snart - har inte gjort "nummer 2" på ett par dagar så det har nog samlats ihop en del i tarmen...

Igår blev det 6 timmar geocachande i skogen - är bra mör nu! Men 12 cacher blev det till slut vilket innebär att jag nu har 500 fynd precis, vilket känns underbart!

Som utlovat, äntligen lite bilder...
Först ut ett par "före" bilder...
 
Och så några nytagna, för ungefär 2-3 veckor sen tror jag:
Ja, nog har det hänt en del...! Ärligt talat blir jag nästan mörkrädd när jag tittar på mina gamla bilder. Såg jag verkligen ut så?! Ja, uppenbarligen. Vill aldrig, aldrig se ut så mer igen. Bara att ta fram dessa bilder blev yppterlig motivation att kämpa vidare, får jag säga...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0