Knallar och går

Inte så mycket att skriva de senaste dagarna... Livet knallar och går. Jag kämpar vidare. Känns som det går ganska långsamt just nu, men sakta åt rätt håll i alla fall. Jag och jobbarkompisen har fortsatt att träna två gånger i veckan på gymmet - senast var igår - och jag tycker nog att jag känner lite skillnad i armarna redan... Mina armar är så fruktansvärt svaga men jag tycker nog att de börjar bli lite bättre! Vågen stod idag på 89.3 kg så snart har jag gått ner ett kilo till...

Idag blir nog en lugn hemmadag. Jag somnade sent igår (tv-spelskväll...) men ändå tidigt idag. Annars märker jag att jag är väldigt, vädigt trött på kvällarna. Ofta får jag lägga mig innan kl 22:00, ibland redan vid 21:00 då jag helt enkelt är helt slut. Detta skulle visst vara vanligt i ungefär ett år efter operationen, så vi får se om hur länge det håller i sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0