Nu händer det grejer...

 I söndags dammade jag av appen Endomondo och drog ut igen med Dunder. Detta blev resultatet... Den låga medelhastigheten (brukar försöka hålla runt 5 km/h) får jag skylla på att delar gick genom riktigt eländig terräng - speciellt som jag bestämde mig för att ta en geocache ute i skogen när jag ändå var i närheten. Den tog sin lilla tid - 1 km tog 24 min - mycket för att man fick gå rakt genom en sankmark! Men det var skönt att röra på sig. Extra glad som jag knappt kände minsta svettdroppe. För ett år sen hade jag säkert klarat samma sträcka galant - men jag hade svettats rejält under tiden!
 
Och idag blev det förresten gymmet med jobbarkompisen - äntligen! Vi ska försöka gå två dagar i veckan och hoppas att det get resultat... Kommer nog vara stel i axlarna imorgon, så mycket kan jag säga redan nu! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0