Första dagen

Första dagen på det nya året!
Jag är just nu hemma hos mina föräldrar, på gården på landet. Idag har jag låtit Dunder ränna på ett fält, varit iväg och gått i skogrn ett par timmar med en kompis och hennes hund (Dunder var såklart med då också!) och sen blev det lite extra äventyr i form av grannens fyra hästar rymde... Jag, mina föräldrar, syrran och ägaren fick jaga fatt på dem. De blev skrämda av fyrverkerier och gick genom staketet, men det gick bra och ingen blev skadad som tur var.

Idag blev det väldigt dumt med maten, har bara ätit två smörgåsar... Missade lunchen eftersom kompisen ringde då. Men snart blir det middag i alla fall, får försöka få i mig ordentligt under kvällen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0