Pill i bloggen

Har pillat lite i bloggen, ändrat lite smågrejer i designen och lagt till en Ticker som visar min viktförändring, ska bara se till att hålla den uppdaterad nu också...
 
2.5 kg till så har jag nått nästa delmål, att väga under 90 kg! Det känns som en viktig milstolpe. Det har ju gått rejält långsamt det sista känns det som, men nu har jag i alla fall - så när som på 0.5 kg - gått ner 30 kg och det känns förstås underbart! Tänk att det faktiskt är mindre än hälften kvar innan jag förhoppningsvis kan komma ner på en normalvktig BMI - utifrån min längd innebär det en maxvikt på ca 68 kg och det har jag också satt som slutmål...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0