Stillastående

Just nu känns det som att det inte händer så mycket på viktfronten.. Har haft en platå, ingen fara... Men den har hållt i sig allt bra länge! Sen är det väl inte så konstigt att det inte hänt så mycket under helgen kanske - god mat under såväl lördag som söndag...

På lördagen var jag hos mina föräldrar och umgicks, samt släpade åbäken ur det verktygsförråd som ska bli en del av min framtida lägenhet... Det är snart tomt, hoppas få bort det sista nästa helg. Sen ska bara väggarna fixas. Och taket. Och golvet. Och fönstren. Och allt annat... Men det ska nog bli bra till slut!

Det var bitande kallt hela dagen, så jag promenerade inte så mycket, men jag fick i alla fall över några fält med hunden, så man fick gå över ojämn terräng i alla fall. Passade på att fota - jag ska försöka lägga upp lite bilder senare, när jag hunnit gå igenom dem.

Igår, på söndagen, inledde jag morgonen med att gå en av favoritrundorna hos förädrarna. Den är inte så lång, ca 3 km, men man får sträcka på benen i alla fall. Annars hände väl inte så mycket, fortsatte tömma rummet med pappas hjälp. På eftermiddagen blev det en sväng hem för att lämna av Dunder i lägenheten och ta en dusch - sen bar det av till farmor och farfar för en trevlig middag. Bra avslutning på en innehållsrik helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0