Vardag

Vardagen rullar på... Just nu har jag inte tillgång till min dator vilket gör det lite svårare att uppdatera. Jag har också haft problem med vågen, så det har inte blivit någon ordentlig vägning på ett litet tag.

Igår köpte jag hundmat efter jobbet och plockade också på mig en mindre sallad i salladsbaren i butiken. Vad mycket sallad jag kunde äta! Och man kände att det var lätt för kroppen att hantera, ingen trötthet eller illamående efteråt. Jag gillar sallad, så jag vet inte varför det blivit så lite av det efter operationen - från och med nu ska det bli mer!

För övrigt går jag och drömmer om vår nu. Snön är borta vilket jag tycker är ganska skönt, men jag vet att det ofta kommer massa snö igen i februari/mars, så det är för tidigt att hoppas än...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0