Fullt ös!

Det har varit en intensiv vecka! I måndags var det Blodomloppet, på tisdagen hade vi gårdsfest på jobbet, onsdag lugn (joggingtur!), igår var ju nationaldagen - då var jag, pappa och två av mina syskon på Carlstens fästning på Marsstrand och hjälpte till under riddarspelen. Det var roligt! Jag åt slarvigt då, mycket onyttigt, men verkar ändå ha lyckats gå ner lite, puh. Trodde att jag nog skulle gå upp...!
 
Idag jobbade jag tidiga skiftet, på väg hem blev det ett snabbstopp för att handla lite grejer jag behövde, sen blev det direkt ut på en joggingtur med Dunder. Samma pass som sist blev det. Jobbigt! Men, lite, lite mindre jobbigare än sist... det går åt rätt håll! Och faktiskt känns det mer givande att springa nu än att gymma. Inte minst är det gratis, och jag kan ta med Dunder. Jag tror att gymmet passar bättre på vintern, för då kommer det nog ta emot att springa. Vi får se vad som händer.
 
Just nu tvättar jag en maskin och ska snart börja packa, sen blir det att åka till föräldrarna över helgen. På söndag ska jag och en kompis åka till Ullared (blev inte av sist vi skulle göra det!) och då hoppas jag köpa lite roliga grejer. Speciellt ska jag kolla efter en sportbehå och en baddräkt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0