Härliga helg

Idag blir nog en riktigt vacker dag, klarblå himmel och lysande sol. Jag inledde morgonen med veckans tredje och sista joggingpass. Har inte sprungit sen i tisdags så jag var lite nyfiken på hur det skulle gå, det gick riktigt bra! Appen håller ordning på när jag ska gå och när jag ska springa, idag blev det 3 minuters löpning växlat med 2 minuters gång. Detta innebär att jag nu springer mer än jag går, så det går ju åt rätt håll!

Idag när jag kollade i garderoben insåg jag att jag är i akut behov av sommarkläder - typ kortbyxor, linnen och så vidare. Turligt nog ska jag och en kompis till Ullared på onsdag så då ska jag försöka köpa på mig nya kläder. Förr var ju mitt urval ganska begränsat där, men nu borde det finnas mer att välja på som passar!

Resten av dagen ska förresten spenderas på att städa lägenheten... Om inte solen lyckas locka iväg mig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0