Kotroll

Idag var jag på sexmånaderskontroll... Visste egentligen inte vad jag skulle förvänta mig... men det gick jättebra! Ibland läser man på bloggar från andra GBP-opererade och det känns som vikten bara rasar av dem medan man själv går i en långsammare takt... Men faktum är att dietisten sa att jag gått ner snabbare än genomsnittspatienten - det hade jag inte väntat mig! Faktiskt, sa hon, har jag på ett halvår gått ner så mycket som många patienter gör på ett år. Det trodde jag inte, men det var kul att höra så klart! Mycket beror det nog på att jag verkligen försöker röra på mig och hålla igång, trodde hon. Skönt att det går åt rätt håll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0