Löpträning

Medan jag ändå är igång... Idag joggade jag, första passet i vecka tre. Det gick riktigt bra! Det var jobbigt medan jag sprang, men efteråt kändes det som alltid bra. Det var som alltid fem minuters uppvärmning och fem minuters nedkylning, i övrigt 2 x 2 "paus" dvs intervall där man går... resten sprang jag! Totalt en bit över 2 km. Det måste sjutton vara personbästa! Nästa löp blir förmodligen på fredag. Ska bli spännande att se hur programmet är upplagt då. Det är rätt otroligt att man kan förbättra sig såpass mycket på bara två veckor, tycker jag!
 
Jag lägger också in en ny kroppsbild. Jag tog denna igår kväll för att visa en person jag talade med på nätet. Ursäkta hur sliten jag ser ut - hade varit en lååång dag på jobbet och har inte gjort iordning mig eller så...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0