Lördag

Igår åkte jag hem till föräldrarna. Mest lathet och mys för hela slanten, men idag runt 7 på morgonen drog jag ut för veckans sista joggingtur. Jag hade på mig mina målarkläder som jag har här på gården - en gammal t-shirt och ett par slitna tights. Hade inte riktigt insett hur stora de blivit - fick springa hela rundan genom att hålla uppe byxorna med ena handen... Inte min fräckaste tur! Joggingen gick bra, fast jag var rejält mör i slutet, sista minuterna gick väldigt, väldigt långsamt!

Idag ska jag, föräldrarna och min syster åka och hämta en ponnyvagn. När vi ändå är i de trakterna ska vi besöka Nellys outletbutik i Åhaga, syrran behöver examenskläder. Jag har aldrig varit där så ska bli spännande att se vad som finns. Fast får försöka hålla i pengarna så gott det går, eftersom det är Ullared imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0