Shoppa loss!

Ok oj oj, idag har det shoppats! Jag och en kompis kom äntligen iväg till Ullared. Jag har köpt hund/fågelsaker, ljus, nagellack i mängder, handdukar och mycket annat... Blev också en hel del kläder! Detta inhandlades i klädväg idag:
- 2 par jeans, ett par i storlek 44, ett i 42 (ett att ha nu, ett att 'växa i')
- 2 vanliga BHs, en sportbh
- 1 par träningsbyxor
- 1 t-shirt
- 1 baddräkt
- 4 pack med underbyxor (sammanlagt 9 st...)
- 2 par leggings
- 4 nattlinnen (big shirt-modell)

Trixigt med storlekar - fick chansa här och där! Valde i ett par fall att ta en lite mindre storlek. Har flera gånger gjort misstaget att köpa kläder som snabbt blivit för stora...

Känns kul med allt nytt. Ska rensa ut och slänga en del gamla underkläder och sånt - har en del som är väldigt slitet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0