Framsteg

Jogging även idag! Veckans tre pass avklarade! Det gick ju bra. Sista intervallen idag var tuff, det får jag säga, men det gick! Plus en promenad några timmar senare på några kilometer, och innan det tre och en halv timmar i skogen med hunden på lördagen. Vore ju fasen om det inte ger något...
 
Idag har jag bland annat målat mina föräldrars lusthus - tredje färglagret av fyra - hoppas ta sista nästa helg och äntligen bli klar med detta målande - och vi har fixat med de tre shettisstona, som därefter släpptes på sommarbete i en fin hage vi har tillgång till. Jag och mamma fotade även hästarna och mamma tog även några bilder på mig. En av dem tyckte jag speciellt om och tänkte att det var dags att göra en ny jämförelsebild...
 

Den vänstra är från 2011, när vi besökte Borås djurpark, medan den högra då är ifrån idag. Lite skillnad, eller?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0