Vandring

Pust! Idag har jag genomfört Vättlefjällsvandringen för första gången... 2,5 mila promenixande i skogsterräng med allt var det innebär... Undrade innan hur jag skulle orka men det var verkligen över förväntan. Visst var man lite stel och öm vid målgången men inte alls farligt - jag var inte ens svettig, något som skulle varit helt otänkbart förra sommaren! Tror geocachandet hjälpt mycket för att förstärka konditionen - den är bättre än någonsin (för att vara jag!) men sen skadar det knappast heller att jag väger drygt 39 kg mindre idag jämfört med förra sommaren...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Talltita

En blogg där jag skriver om mitt liv före och efter en Gastric bypass-operation.

RSS 2.0